tirsdag 20. januar 2009

Please reward me with some chocolate!





I Kisumu var det ikkje så lett å finne hotellrom, så vi endte på eit skabbehotell utan like (Razbi Guest House, som Hallvard raskt omdøpte til Rasshøl Guest House), noko som var veldig festlig fordi eg vart matforgifta etter å ha inntatt eit bedre måltid beståande av fish from the lake. Eg drøymte at eg var kvalm og spydde på bussen, og så våkna eg og kjente at eg faktisk måtte spy. Det var ikkje toalett på rommet, og fellesdoen var tett, og det fantes ikkje vatn i springen heller. Etter tre rundar med spying roa det seg, men ingen fekk sove noko særlig sidan eg slo av og på lyset og leita etter posar, Hallvard måtte vekke Kristine og få tak i vatn og styrte på. He he, det er straffen for å reise til byen og ete middag ute. Lørdag bytta vi hotell til Lakeside Guest House ned ei sidegate frå Oginga Odinga Street, der var det koselig med balkong (og horetrafikk heile døgnet, men ein kan ikkje forlange alt av eit hotell…).
Vi bada fredag, lørdag og søndag, og var i grunnen fornøyde med å reise tilbake til Sigowet på søndag ettermiddag. Det med sjokoladen var det forresten resepsjonisten på hotellet som kom med, afrikanarane har ein merkeleg måte å snakke på, dei snakkar svært innvikla, og mange forstår lite engelsk. Kan vere ganske morsomt til tider.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar